8 timmar vid datan..



det e fan illa! hur kan man lyckas? men jag kom på att jag verkligen ahr suttit här sen kl halv 3 typ. riktigt riktigt illa. men aja, det får väl funka! imorron börjar jag 08.10 o då ska vi fixa ögonfransarna o sen ska vi fotas lite oxå till en dära mappen man fick i nian tihi. så sminket får följa med till skolan så man kan spackla på lite innandet börjar foto tihi. måste även tänka ut lite kläder, vill ju helst inte likna en mupp i den mappen lixom. skönt e det dock att jag slipper sminka mig på morronen imorron, för det kan man ju inte när man ska göra fransfärgning. underbart o gå upp en halvtimme senare.

förövrigt så slutar vi 10 över 3 imorron o jag hoppas att jag ska träffa min sötnos linnea då, för hon e lite saknad! men det ska nog fixa sig, tihi.

imorron kl 1 sker oxå ett viktigt samtal mellan mig, mamma, pappa, mentorn o ja rektorn på skolan, lite läskigt. men det  e ju angående om jag får byta grupp eller inte, så håll alla era tummar för mig imorron kl 1!

over and good night.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback