just me!


hejsan sötsaker!

sluta redan halv 12 inte helt fel såhär en halvtråkig måndag hiihi. skule haft datakunskap imorse men läraren va sjuk, vilket innebär att vi kunde börja halv 11 istället men kommunikationen funkar inte riktigt som den borde på min kära skola hihi. så det va bara till o slå sig ner i cafeterian o chilla järnet i typ en on halv timme, puss på at det går såna underbaringar i min klass så man inte dör av uttråkning iaf!♥

sen va dax för service, kul o se lilla petra igen. hennes lektion e alltid rolig faktiskt, mycket najs! så nu när vi sluta så kila jag på dirren hm till fassan o tänkte att jag kunde göra lite nytta o typ rensa upp lite i mina lådor där dete allt annat än ordning.. så det va bara till o kasta ut allt skit på golvet o lägga in det snyggt o prydligt o kasta typ hälften, haha! hitta 6 sprayflaskor! o tomma parfymflaskor gamla smycken tidningar o lite annat mysigt som fick träffa på min papperskorg. så nu e det en galen ordning faktiskt, ska anstränga mig för o ha det så. sen när jag ändå va på det humöret kasta jag ut alla kläderna oxå o sen jävlar kastades det aker till höger o vänster. har slängt massor o nu känns det som jag inte har några kläder kvar.. vilket iofs leder shopping, så vi ska inte låta depimerade här inte, hiihi.

min nya walk in closet har vi  äntligen börjat fixa med nu ju så tänkte att det inte skulle va helt fel o ha koll på sina kläder då, tihi. gaah längtar tills det blir klart♥

härliga låtar o fete högt ljud har resulterat i en hel del sjungade och dansande här i min ensamhet, nog tur ingen verken ser eller hör mig hihi. dansar runt här i linne o trosor o fular mig framför spegeln, men det e charmigt!

Dagens kommentar:

vi snacka om att det hade snöat lite grann nu under förra veckan. Då kläcker anette ur sig följande:

Anette   - Ja, när jag vaknade va det helt vitt ute!
Petra     - Ja men du bor ju på landet!


Hahahhaha, fyfan vi dog! mobbar ju alltid anette för o bo på en bondgård! så jävla klockrent fyfan, hiihi!









just me som tänkte visa mig från min ALLRA bästa sida, hiihi! (hoppa aldrig i kjol btw..)




Kommentarer
Jaaaaaaaaaackeeeee :) säger:

HAHAHAHAHA, skolan idag var soft!

älskar er! <3

2009-11-09 | 19:06:13
ella säger:

si very much yes! :D:D <3

2009-11-09 | 21:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback