Jag suger.


Heej mina få läsare som står ut med mig!

Hahaha, asså jag är så galet kass på att hålla bloggen uppdaterad. Jag måste verkligen bli bättre, men det kvittar ju hur många gånger jag säger det för jag lyckas ändå alltid glömma skriva några dagar. Inge bra.

Men i efterhand är det ganska svårt att fixa, men idag blir det nog ett litet bildmedly tror jag. Har nämligen varit duktig med kameran i helgen! Det är ju alltid något. Nu är det ju bara så att sladden till kameran är hos mamma så förtillfället är det lite jobbigt att få in dem i datan. Får se hur det löser sig. Idag hade vi en lektion, datakunskap. Så jag har haft en suuuuper jobbig dag, gick lixom från 08.50-10.00. Mohahhaa, as skönt! Men när jag hade gått hem och stog framför porten så jag bara vafan var e mina nycklar? Japp es correcto, dom va i datasalen på skolan. Jippi, jag hoppa högt! Som tur va så va Jaqline kvar på skolan så jag bad henne fiska upp dom, och för min del var det ju bara att pallra sig tillbaka igen. Det är ju iaf tur att jag inte bor så långt ifrån skolan, hihi.

Jag har typ lyssnat musik, fixat Jackiis blogg, gjort toast och ttp dammsugat för det va katthår i min garderog(?!)Skulle fixa min egen header men den blev för många MB, sug min rumpa.

Nu ska jag upp o käka hos Arabella o co!



Jag hade fan passat som emo.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback