Färgning dos y tres!


Nu är snuttegullsarna hemma och jag sitter med en färg doft i hela rummet, som just nu liknar ett stort bombnedslag. Asså jag fattar inte varför det alltid blir så när vi är liksom fyra söta tjejer som inte hoppar i sängar typ. Crazy. Men jag får väl ta ett litet ryck och städa lite, ojoj. Sitter för tillfället och äter upp Malins apelsin krokant, glömmer man godis här så.. Hihi! Deras hår blev iaf najsnajs, Jonna slinga blev kanske lite suspekt färg på men äsch. Den blir säkert ball efter nån tvätt.

Imorron ska jag kila med mamma till stan förmodligen och shoppa julisar till moi! Efter det blir det nog till att hitta på nåt med färg människorna ovan, hihi.

Just det, Murphy från min favvis film 8 mile är död. OMG.

Från och med nu slutar jag också med att fetstila, understryka eller kursiviera vissa bitar i texten, det finna liksom klagomål på detta och det tar dessutom extra tid!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback