stranden

hellosan !

Innan idag skulle jag o malin ner med massa andra till stranden, men när vi väl träffa dom o snack med nårra dom bara : nä, vi tar det sen o massa sånt..så vi bara jaja då ! så vi stack ner till stranden själva, men vi träffade agnesa, lotta, noar, alma & marija..så vi lå där o slappa med dom, o senare kom granat & simon :D sen också issa, arber o en nörd med : ) så låg vi där o stekte ett tag till (H) men sen drog vi hem o när vi kommer hem märker issa att hans mobil e borta :/ så vi ringer den men den e avstängd, o vi hade inte stängt av den så nån hade tatt det :/ men dom stack ändå ner o kolla för säkerhetens skull, men utan tur..sen skulle vi egentligen grilla o sånt, men alla dog typ så vi sket i det ;P




sen stack jonna o jag hem till mig, för hpn kom sen osså men när det inte blev nån grillning så kom ungen på att hon inte hade nårra nycklar :D så vi satt o yra lite, sen duscha jag o käka, sen drog vi ut igen, hhaah! spela lite pingis o fotboll & sånt allmänt chill bara ;D o sen det bästa med hela kvällen, BK <3 jag skulle köra jonna hem med claudia osså, men när vi kom fram till henne jag bara: fan vad gott det hade vatt med en milkshake..hon bara: jaa, vi drar dit xD så vi stack dit o gissa vad det blev ? helt rätt, en stor milkshake jordgubb, mamsich !
 
det kommer lite bilder från beachen imorron sladden e borta :D
puss på er ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback