söndag


idag stack vi till västergård för att kolla på fotboll, vi cykla dit :D ammar, jonna, malin, arber, claudia o jag..myspys <3 eskil vann med 12-0 haha (: sen stack vi hem o omg så rädd jag va ! issa skjutsa mig o han körde som en cp-unge xD det sluta med att jag hoppa av o åkte på malin istället, haha !
när jag kom hem käka jag o la mig på terassen o måla naglarna..sen skulle jag egentligen stuckit till stranden med alla men pappa skulle fixa min cykel  ( pga att jag har kört in i en parkbänk..hur jag nu lyckades med det ? )o jag palla inte gå till örbyängar ;P så jag sket i det, jag dega mig här hemma istället
senare stack jag ut med malin så gick vi till fotbollspalnen o där va issa youcef, kevin, krille o jonathan så vi stanna där ett tag :D men sen skulle jag em o äta så vi stack hem till mig..när jag hade käkat klart stack vi upp igen o lämn issas tröja sen stack vi hem direkt ör det.. va såå kallt..nu skulle jag igentligen se 27 dresses men fuckfilmen funka inte :(
 jaja..så nu ska jag sova istället xD

god natt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback