packat än ? nää..


jag sa ju innan att jag skulle packa, det blev inte redigt som jag tänkte..hahaa, först börja jag städa mitt rum lite & min garderob o det tog typ 1 on halv timme, så hon va typ halv 5 när jag va klar :D då kom pappa hem, så jag hängde med o handla ( behövde ju glass så ) sen hjälpte jag till med maten lite, det gick sådär ;S Jag satte på vattnet till potatismosen med locket på, sen gick jag därifrån ! så det koka över, o inte så lite heller hela spisen va vit av mjölk :S pappa blev först lite halv sur, men sen börja vi bara skratta xD slutresultatet av maten blev dock gott ! :D
så det ända jag har hunnit med vad det gäller packningen är att börjar tänka o skriva upp lite vd jag ska ha med mig, så imorron gäller det o börja på allvar..

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback