Lovely

Shopping och mys med mami idag, all day long. Sen har jag lekt plant-tant och fixat med mina kaktusar. Och städat. Snart dyker Malin in och sen blir det stads-goss. Hon dyker upp med min mascara och mitt nödkit som varit där sen nyår, har varit lite hårt utan de. Speciellt med detta vinterbleka snygga huvet. Finns en anledning att smink finns, herregud.

Gårdagen va hektisk. Och en dag jag fan mer än något annat önskat jag hade körkort. Åkte buss totalt typ 2,5h. Det är fan inte så spännande. In till stan, hem från stan X2 och en gång till väla. Det va frukost på EH, shopping på väla (går asbra för pengarna nu) och kaffe på Viva. Och en massa SATC nattetid. Sköna dagar! Så trött på att dega bort dem. Slut på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback