Wäää

Ingen lär väl ha missat det faktum att vi plocka guld i söndags!? En aning packat med folk i stan, go stämning! Nästan att det ryckte i utgångsådran. Men det fick förbli en kritvit helg. Det håller inte!

På g ner mot Tivoli var jag när jag börja skriva inlägget igår... Och genrep inför lördagens bravader. Makeup till cabarén som kör där. Ännu en ur vår 4:a har plockat sitt körkort, polsken själv. Det står väl mer klart nu än någonsin att japp, jag blir sten-sist. Icke oväntat.

Jag har varit ledig idag. MONSTER SKÖNT. Haft en riktigt gosse dag, hos farmor&farfar tidigt imorse på frukost. Fastnade där och pratade i timmar, sen en liten promenad i höstsolen. Innan vi landade på kaffe hos min kära faster. Och snart väntar middag också det hos farmor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback