FACE

Påväg till jobb. Sitter mest i glada tankar, med just nu Bieber i lurarna. Vi har drabbats av någon slags bieber-fever. Skön. Jobb-sugen är någonting jag inte är. 12-17, inget egentligt dödarpass men vad långsamt det går.

Detta är sista lovdagen. Varför går det alltid så jävla snabbt!? Vill ha en vecka till, och en vecka efter det. Bara tanken på plugg får en att vilja slå sig själv i huvet med något alldeles för hårt. Och nu finns det så mycket som lockar mer än studier. Inte fan hittar man motivationen att skriva arbeten då inte. Nej, då pussas jag nog hellre. Och hänger vid tvn, datorn, hänger med mina helt fantastiska vänner eller gör av med pengar. Sa jag att jag investerat i ett par nya älsklingar!? Ni vet att hon är en Boots-människa ända in i själen.. Och nu kommer jag bo i ett par nya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback