Cant wait

Det är en bättre dag idag. Mycket bättre dag än igår. Trots att jag redan idag hunnit vara på gränsen till att bryta ihop över att min klocka är borta. Frustrerat letat ÖVERALLT. Tills jag tog sista chansen och hörde om jag mot all förmodan lämnat min everday-homie hos Kajsa. Och voila, min dag slapp tårar. Dock drar jag en Maria. Känner mig naken, exposed, rädd.. Ni kan det! Utan min klocka idag. Idag när det är en så rolig dag på ingång. Jag är påväg ner till Malmö. I min päls, lockat hår, mina älskade london-shorts, killer-boots och lagt en schysst makeup. Det är nog lite av en typisk Ellan-trivs-med-sig-själv kombo, eller har jag bara en sån där trevlig dag man känner sig öite snygg. Anyyyyway. Från min egen egoism till jobb, några få timmar och 2sminkningar. Sen ska vi vidare på ett event för TV4 och sminka deras gäster innan Idol. Som vi förmodligen också ska få kika på ikväll. Ah ni hör? Det är en rätt bra dag idag!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback