You made my N



Wooop. Har inte glömt er, aldrig vet ni. Ett lager plugg och nu ett fotbolls-dänga att vila globarna på gör att en dator inte prias. Jobb gårdagen och 10-17 pass idag, jag älskar att jobba. Dels för cashen som kommer knata in på kontot och dels för just jobbets skull. Jag stormtrivs, visserligen inte helt inne i det och jag känner mig fortfarande mindre än minst bitvis. Det lossnar mer och mer, nu ska öppning/stängning sitta också bara. Och spontan-tugget. Ett klass 9 part-eyy med gräddbulletävling, allmänt häng och missöden. En go denga! Ni förstår ju själva, vart i denna smockade helgen ska jag smeta in fri dator lek? Det mina vänner tar vi måndag eftermiddag när jag ska uppleva det jag älskar mest; Inga tvång, inga måsten och inga saker som hänger över mig. Då, då börjar vi. Ny design, ny kategori jag lovar vi greppar detta och påbrjar en sommar jag ska njuta av som aldrig förr. Måndag är två dagar borta, 2 dagar och sen är det bara glida som gäller. Happy-heey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback