Vad hände sen`?

Det började ju så bra dethär. Och det ska fortsätta. Någon gång efter allt helvetes plugg är över!!1. Inget internet har vi heller, inte ens hemtelefonen fungerar av okänd anledning. Mitt smarta intelekt klurade snabbt ut lösningen; Internet-delning via Iphone. Kunglig. Mindre kungligt är anledningen till mitt internet behov, jag ska MONSTER-STUDERA hela dagen. Söndagen, den som ska vara vilodagen. Ingen annans fel än mitt eget, men satan vad det är tungt att plöja skiten. Och Redhead stör mig. Malin.... Text (4), under 3 sek. Jag kommer få mycket gjort i em. Med kalas och sol på agendan. Vart fan tog plugg-ellan, lämna-in-i-tid-ellan och mvg-ellan vägen!? Dippen i tvåan. Sjukaste skoltröttheten någonsin. Knapra piller mot skoldeprission kanske skulle vara något. Ska gräva mig djupare ner i den riktningen genast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback