Tired... OF DOING NOTHING.

Min favoritsyssla, absolut min favoritsyssla börjar bli uttjatade såhär inne på tredjedagen påväg mot fjärde. Att göra ingenting är mer än bra och bättre än bäst i ungefär 2 dygn, 48h skulle jag påstå. Bara lalla omkring eller sova, hänga lite med tvn och checka läget på bloggar. Allmänt fundera och filosofera, slätt och enkelt göra ingenting. Nu, det funkar helt enkelt inte längre. lekte på blodigaste allvar med halstabletter förut. Hiva dom genom köket med min (o)mogna lillebror och han skulle fånga dem i ett grytlock. inom loppet av minuten grabba vi skedar, krossa samtliga tabletter och sköt sedan ut småbitarna i trädgården. Han med en tårtspace och jag med en sked. MogETT-1-et.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback