M8ts

Long time, no writing. Jag har om jag ska uttrycka mig milt, häcken full. Uppstressad, uppjagad och stressad igen. Sakta men säkert hitytar jag visserligen tillbaka och står snart på icke-vinglande ben återigrn. Problemet är att min tidigare dipp ger mig käftsmällen påväg ur den fasen. En miljon arbeten och en etrig förkylning jag dragits med över ne vecka. Klubban, nerslagen och monstersjuk. Ni hajar? Jag har inte tid att sitta här och latja, sminka eller leka med inredning som jag annars ÄLSKAR. Men påväg tillbaka det är hon. Och med ett hopp, en dröm om att bli planeringsfreak, list-människa och ute i god tid med allt. Sprudlande och fullmatad med idéer. Det ni, det kommer och jag blir lycklig bara utav tanken. Ska bara kör ut i ljuset igen från denna segdragna tunneln. Sen kör vi.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback