Hummeel

Tpog mig själv en sovmorgon imorse, en ren chansning. Ingen klocka ställd, vaknar man i tid eller inte. Ett simpelt misstag jag ofta gör, somnar med Iphone i sängen. Men i vanlig takt relaterar det endast till goheter såsom sovmorgon följt av stressfrukost/påklädnad i ett. Men i tid kom hon, utvilad och glad. Ett naturpass och skoldagen nådde sin enda. Resterande tid har det städats, haft kaffe-rep och lunchat med min goding. Som alltid hos mormor. Jag ska fortsätta min städimpuls och greja rummet som på en 3-4 dagar nu rankas som; Stökigt. Ni får ett sånt torrt och meningslöst inlägg, en dagsuppradning.

Det blir en inredningsrunda kombat med en välbehövlig övningskörning när min kära Jim dimper in efter jobb. Och för ännu mer tråkigt komma-i-kapp-snack är jag fortfarande en vandrande bacill. Nyser, hostar och är allmänt förkyld efter 1,5v. Trött på skiten är jag allt. Men tabletter och hostmedicin är för veklingar.

//Mr. tråkig-bloggare


Kommentarer
Mamma Sulle säger:

Du e gossig du min duktiga dotter som tar hand om mormor=)

Kram mamma

2011-05-19 | 15:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback