bikee

Ungefär 1,1 mil cyklar jag dagligen numera. Det är jag nöjd med. Till skolan och hem från skolan, och fortare än bussen går det. Vinningen är stor med andra ord. Jag drog mig, drog mig och drog mig för att valsa upp imorse. Och insomnade tillslut efter mitt ständiga spanande på klockan. 09.35 gled jag över siffrorna sista gången. F***. Tio minuter senare trapar hon iväg, med en macka i näven, fettigt, hår, smink - Vad betyder det ens?, noppriga träningsbrallor, en brutalt sönder tvättad/använd skinnjacka samt mina älskling över armen. Naturkunskap, mixa lite metall och diverse vätskor. Hemfärd i kombo med Redhead. Plugget är kanske rätt bekvämt, elllller!?

Och dagens insats är gjord. Tömma Mr, fylla på Mr, sätta på Mr. Diskmaskin. Maggio, jag kommer jag kommer jag kommer, disk-dansen och vacker sång på det. Hushållsjänst kan hon. Det glänser och diskberget är forntid, kanske till och med stenålder.

Och dagens I-lands problem: VARFÖR HAR DET FÖRSTÖRT SPOTIFY. Jag trivdes bra med reklam och freeee music.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback