ÅPhhhh aweiii

Jag önskar verkligen ni fick vara med, ni förstår inte. Vi är så insatta, så taggade och det gör så ont i hela min själ när den timmen som går absolut snabbast på dygnet tar slut. Nu börjar huset freka loss ordentligt. Och nu måste vi vänta tills på söndag??½ Jag är nästan redo att teleportera mig framtills söndag. Jag längtar innerligt. Det ärnästan pinsamt, nstan komiskt hur nerkärad jag gått och blivit i ett sådant "skitprogram". Jag är fast, brutalt fast. Jag älskar det. Och min Heddo är lika djuriskt insatt som jag. Vi har det så bra nu, men vad gör vi när BB är över? Det frågar vi oss redan. Må det aldrig ta slut. Man flippar över andras SJUKA snesteg. Patrik, har du droppat ögonen/hjärnan eller drabbats av sinnesrubbning?!?? Jag funderar mer över intriger och sjuka episoder, än mina egna händelser i livet. Jag diskuterar hellre BB än något annat. Har jag ett BB-monster som käkar upp mig innefrån? I vilket fall, vi är bästa vänner.

älskar peter fan
Anmäl · 22:54
riktigt kung
Anmäl · 22:54
hahahha
rodde alltså
Anmäl · 22:55
jag med11
nöjd han är!!!
VAD HÖNDER I HUSET?!?!!?
Åhh nej
jag dör
Anmäl · 22:56
PAAAAATRIIIIIIKKKK
Anmäl · 22:56
detta är helt sjukt
Anmäl · 22:56
herregud
Anmäl · 22:56
jag håler på att kaosa
Anmäl · 22:56
omg
trekant? nej
driv inte med mig nu
Anmäl · 22:56
jag får panik
dom är på rdde nu
Anmäl · 22:57
hahahhaha
Anmäl · 22:57
jajaaaaa
Anmäl · 22:57
vilka är de?????
Anmäl · 22:57
!!
Anmäl · 22:57
vannessa och chrille???
OMG
jag fucking dör
så kcäkigt
Anmäl · 22:57
DETTA ÄR SJUKT?!?!?!!?
Anmäl · 22:57
HAHHA
herreguuud
Anmäl · 22:57
DETTA ÄR SÅP SJUKT?!?!!?!?=!!=??!=!?!?!
Anmäl · 22:57
ahahahhaha
jaaaa'
OMG
Anmäl · 22:58
DETTA ÄR SÅ SJUKY!?!?!?!?!?!?!!
Anmäl · 22:58
SONIE OCH RODDE?+??????
SKOJJAR DU??????
VAD I VHLETE????
Anmäl · 23:00
är det slut??!?!?!?½?½=!??!?`??!`!`!
jag får panik
mitt liv är nöstan slut
mitt liv är nöstan slut
faaaan
faaan
fannn
jag vills e mer jauuuua?!?1+3
4
ö
wjefkw
e
f
åhhhhh
åhh nej. det sluta för snabt
och akka andra somfreakqar'?!!??!
det är crazyy
nu ska jag gå och skaffa ett liv
detta va fanimej det sjukaste jävla avsnittet
Anmäl · 23:02
hahahahha
håller med!!!!
Anmäl · 23:02
jag är så ledsen att det är slut
Anmäl · 23:03
jag också!!

Kommentarer
malin säger:

"detta är så sjukt!!!!!!!" skrev du tre gånger på 1 minut. Haha fyfan vilket jävla avsnitt det var igår. så sjukt!!

2011-03-19 | 10:07:14
Bloggadress: http://heediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback