BIG BROTHER

Big brother 2011.

Det är slut, över. min vänskap jag byggt upp med husets medlemar lämnas och jag tvingas återgå till en vardag utan BB. Vad ska jag ta mig till är frågan jag ställer mig? Känner mig lite vilsen, lite som att mitt liv någonstans tappat en del. De känns som mina vänner (tragiskt nog) och nu ska jag aldrig mer se dem, aldrig mer checka läget på live-bb och bara hänga med dem. Nu ser live ut såhär



Jag är redan deprimerad, ett liv utan BB känns en skvätt emningslöst. Patetiskt hur involverad jag blivit men jag älskar det. Med Simon som herre på täppan efter 106 dagar, känns det bra. Någonstans djupt ner finns en nöjdhet över att en vrdig vinnare drog hem skiten. Men att jag nu inte kan dega med mina BB-vänner är förjävligt.



Oj, mängden tragiska sms under final-programmets gång är oändliga. Ledsen. :(. Ledsen gubbe.

bbi

De var tre. De blev en. Finalen BORDE vi sett live. Att vi inte kunde tänka på det, hade cashat upp mängder endast för det. Mäktigt, magiskt och maffig. Mx3.

Det är fan över nu. Borta, slut, finito. Det har förgyllt mitt liv, 106 dagar.



Fuck. Så bra känns det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback