Ville mest bara.

ARGG. SUR. DEPPIG.
Sådär ja. Där har ni mig nu, ungefär. Lite gladare kanske. Jag har pajjat dato-laddaren. Med andra ord, Ingen laddare=Ingen dator. Livet lattjar. För andra kanske, men fan inte här hemma. Min plan för kvällen var att spika fast mig själv i soffan, med datorn i knäet. Hade bunkrat upp med tidningar och checkat efter kvällens tv-schema. Det ideén sprack fortare än fan när datorn behövde ström med inte ville käka laddare. Tur jag är ensam hemma, dels fö att jag trivs bäst så men framför allt för att övriga klanen slipper gamla "Agg-mormor-Ellinor". Inte alls samma stämning att dega på Dagges rum, med någon annans dator och en mindre tv. C´mooon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback