Vad gör man en onsdag med brutal tradigt väder?





Godmorgon, god-lunch eller god em. fika. Vad ni själar än må ta till er av. Jag är redo. Klädd, sminkad, nyduschad. Tvättat håret, händer inte allt för ofta. Jag skulle hängt med Moe men det tycks i vanlig ordning sopas över av oplanering, seghet och min nya förmåga att svara i seg takt på sms. Därför har suget dragit från spontan hitta på något till att vilja till väla. Och just där, är jag sugen på fika. Jag hoppas att modern min ska skrika högt och säga kör om 5 när vi rings vid här strax. Annars sitter jag här med skorna, jackan allmänt redo och väntar in vad som komma skall ett tag till. Hoppas att alla ni inte tar följe av tråkiga (icke)händelser, spontana för fan! Det gör livet ett snäpp roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback