Me and my saturday

För bra, verkligen. Vilket djuriskt avslut på ett riktigt bra lov, endast min sex and the city box, cola och farsgubben nördande med mobilspel. Sista "uppe" kvällen och jag dissar alla tänkbara idéer för en hemmasittarkväll, jag är fruktansvärt nöjd med mitt val. Jag har just spenderat en grym kväll i soffan och mina tjejer dom är bäst, satc brudarna. Jag är, tragiskt nog, på disk 17 nu.. Känner mig nästan lite skakig, vad ska jag göra sen? Får väl börja om från början, eller skaffa mig ett liv. Jag har inte ens bloggar där jag låg, inte ens haft uppe datorn. Den perfekta lördagskvällen, kvalitetstid. Här med får jag anse mig aningen besegrad och följa order från kroppen min, det är läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback