Feb. 7, 2011

En total håla på 5,5h har dagen innefattat. Alltså inte en lika taskig måndag som jag i morse nästan var redo att kasta mig i sjön för. Enkel och facebook-vänlig lektion samt en inte allt för jobbig matte lektion har dagen inneburit. Trots det landade jag inte hemma förrens nu. 09.35 - 16.40 varade plugget idag och vi hade 2 lektioner. Låter rätt rimligt?

Jag spenderade min första håla, pga lärare med sjukt barn mest hängandes runt på skolan. 4hs hålan vandrade jag bort mot mormor, fick lite lunch, städade och fick slutligen fika. Mysiga 4h det ni, och mättande.

De här måndags-hatet kanske är överskattat? Min måndag har varit en bra dag. Är det här jag ska sluta hata måndagar? Den punkten ska vi nog suga på tills nästa måndag då schemat är utan hålor adderat med prov. Vilka ideér, jag hatar måndagar. Rent allmänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback