À fresh start

Ja ni, vad har man att gömma sig bakom när man varit ledig hela dagen? Ni kunde fått massvis tråkiga och flummiga inlägg. Jag tror vi går igenom en bloggtorka, ingenting känns vettigt att skriva. Allt låter vardagligt och uppradat, en helt vanlig "vad-jag-har-gjort-idag-blogg". Det är där vi brister jag och min numera avsläckta skrivar-hjärna. Men vi får väl se fredag, ledighet och festligheter som ett återhämtningpiller. För fan vad jag gillar dethär, att skriva av mig. Jag läser troget min egen blogg, flera gånger dagligen. Även om jag inte skrivit något nytt. En sväng tragiskt kan tyckas, men den är bra. Och hjälper mitt något senila minne att vars uppdaterad på det senaste ur mitt liv. Men för att ge er lite dags info tänker jag leka just det en "vad-jag-har-gjort-idag-blogg". En power + en Zumba = 2tränongspass idag. Hajar som hajar filmen, var bara tvunget att se lite tecknat. Middag hos mina kära gun och jan. Samt en högt tjutande rosbindning med besök av Securitas. Min lediga dag alltså, såna borde vi ha fler av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback