So please, MOTIVATION

Jesus. Finns det något mer nice än Victorias Secret Fashion Show i slutet av året, just den perioden man trycker i sig julmat, godis och allt annat som är okej just för att det är "julveckan" "frossar-veckan". Då driver de kära änglarna upp den enda snyggare än den andra. Långa, vackra och smala. Vandrade skönheter. Får vem som helst att må brutalt jätte dåligt. Det kanske är ett hemligt budskap att alltid visa showen vid juul. "Sluta tryck i dig och se ut som oss". Som oss är krydd, men ens eget möjliga bästa. Några två meter långa spiror lär jag aldrig få även om jag så skulle släppa alla kilon i världen. Men allt kunde man ansträngt sig mer. Med andra ord ansträngt sig mer än ingenting. Det ska bli ett sundare år, inget krydd år. Och inga dumma förbud mot godis, vi är ett starkt team. Punkt. Men lära sig leva med de gröna vännerna och bli bästa vän med joggning dojjorna kanske. Men först har vi en nyår att sätta sprätt på. Sen ska jag fånga upp mitt liv en aning, för allvar. Vad gör jag med mitt liv? Har degar bort 3 dagar. Visserligen med Kajsa idag. Det har lätt till 9filmer. Tragiskt var ordet. Något vettigt på agendan, imorgon blir det jobb 10-19. Ingen risk man blir sängliggande hela dagen åtminstone...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback