Hej-och-hoooå.

Varför sova? Min hjärna driver stor sprätt med mig och vägrar tagga ner. Det är sovdags, för en dam vars klocka klingar ljudligt om 4h. Men vi verkar vilja dansa zombiewalk all day på jobb. Det vankas jobb ja, som sagt. Brudmakeup, lite modell och lite alldeles vanlig. Och förhoppningsvis en fruktansvärd jul-stress-vi-måste-handla inställning hos samtliga kunder. Imorgon; Tack på förhand. Det är med ett leende jag inser att jag inte hinner inom Weekday imorgon. Behöver hålla i mina pengar. Det som går så bra (ironi) när garderoben ekar av tomhet (känns det som) när man står där och bävar efter en nyhet att glida i. Skulle Gärna hitta en simpel nyårsblåsa också, få en semester-solbränna-look och droppa lite överarm och loverhandels. Sådär i ett kick, kära tomten; nappa på den. Gärna få värsta träningsambitionen och komma på de perfekta julklapparna. Mest av allt knäppa mig 3,5 ensamma veckor framåt för att slippa sakna. Och vara alldeles jättefärdig med skolan, hitta en balklänning, hitta lite allmän inspiration, få en kick att leva nyttigt och sova. Nu. Ni ser, hjärnan har att plöja. Inte fan somnar hon än inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback