Friday im in love

Jag håller mig på hemmaplan ikväll. Och laddar (sover) inför morgonens bravader. Smink, glitter, kalas, födelsedagsfirarande, PARTYYY, rosa klänning!?, mallan, raketer och dans. Vi har Helsingörat idag, strosat omkring och kilar lite. Lite go middag på den. Mina fina vänner. Hur tacksam är man inte för dom!? Så himla bra är ni. Allihopa. Och nu kollar jag på något romantiskt skit, fixar inte riktigt det. Jag saknar honom så himla mycket. Och en kärleksfilm känns som världens påminnare, allt annat också egentligen. Pipig tjej! Jag vill bara börja skolan igen nu, så sista terminen kan börja. Så rutiner kan komma på plats. Så jag kan sluta dega. Så han strax är hemma. Och så vi kan ta studenten någon gång. Spola fram till skolstart. Men först ska vi ha en fantastisk nyår. För fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback