What a day

Startade upp plugget 08.15 och var åter på hemmaplan 17.00, vad hände? Schamponering och en välbehövd inpackning av Jaqline var morgonens början. Vi fortsatte med matte och därefter var dagen slut, egentligen. Dock väntade styrelsemöte 14.10, kul tänkte vi och valsade mot matsalen. Rätt bra planering ändå med en sinnessjuk kö, tvekade och vände. Mina vackra ord och tydligen bra övertalningsförmåga hamnade vi snart på McDonalds, även en sväng inom Pistachia. Godis, nötter, cola, och Mc. Ingen bra håla/matrast för min del.... Styrelsemöte och hemligheter, en farfar senare och jag var påväg hem. Middag hos mina kära Gun och Jan, köttbullar. Tjena sängen och där dog jag. Mina rumpmuskler (Om det nu finns något sånt??) tog stryk igår av gårdagens badminton, satan det är det jag borde satsa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback