Fotboll

Klockan är mycket nu och jag o Ckaudia konstaterade nyss att halva dagen typ passerat. Jag ska börja gå upp 8 typ. Tydligen hade det planerats för en cykeltur inför dagens roligheter på Ih, men jag hoppas kunna få mrs. Hedin att inse att bussarna också fungerar. Men hennes mobil tycks vara hennes sista fokus, känns bra att hon priorioterar shopping framför mina noveller. Du är för fan kvinna, två saker samtidigt ska du klara.

Jag ska göra ett tappert försök att få det att se ut som jag har vaknat. Efter lite mascara och en hel del andra skönhetsprodukter ska jag förhoppningsvis se mer levande än död ut. Måste dessutom fixa till min kära fläta, beroende. Så nu ska jag återgå till mitt dansande i underkläder och sjunga så bror min vaknar. Pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback