En natt spenderad i min säng

Anledningen till att jag mer eller mindre dog igår var för att vi faktiskt beslutade oss att flytta. Meningen var att det skulle ske idag, men likabra att satsa. Så jag har sovit första natten i mitt nya crib och det är så jävlna nice. Kärlek till mitt rum. Kommer trivas satan här dudes. Nu har vi dessutom internet också, tummen upp!

NU HAR JAG LOOOOOOOV!!!!! Känslan är enormt god och jag rådiggar den extra lilla måndagen efter lovveckan som ska spenderas sängliggande, bitandes på naglarna och bara leva ut ångesten av skolan dagen därpå. Men den deppen den dagen för nu har jag 10 dagar i himlen.

Lovets premiär kväll blir faktiskt släktmys. Farfar fyller år och vi ska upp och käka, gosa och ha lite gulligull. Jag gillar faktiskt att umgås med min kära släktis, ni är hjärtiga! Så det lär väl bli en heldel gootigheter och snask, men stay strong Kadanik! Tagga sommar snart...

Kommentarer
jenny säger:

kan du inte visa lite bilder på ditt nya rum ?=)

2010-03-26 | 20:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback