Ten - Tio - 10 - Diez

Denna ständiga rusning mot kollektiv åknings alternativet. Om degen hade flödat skulle detta var min första investering, en privat taxi. Rusade likt en crazy-person genom stadsparken för att sedan invänta en försenad buss och drabbas av insikten att jag glömt filmerna. Insåg att där inte fanns mycket att göra åt saken efter en stund stum utskällning på mig själv. Anlände upp till mitt snart permanenta boendeområde för att återigen slå på brudparets fest. Ett avbrott skulle det dock bli, tv3 - min räddare i nöden. En alldeles utmärkt film, Liar liar visades just idag där vi stod filmlösa. Jonna, min kära anlände efter en stund och ligan var samlad. Två extra timmar spenderades på bröllopsfesten även efter filmen. Fantastiskt fint bröllop och talet från prinsen var gudomlig, så kärt. Smälte aningen där ett tag. Farsgubben fick plocka upp mig därefter, så nu är jag återigen på hemmaplan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback