Raringar

Min sista dag på Åhléns är avklarad, surt men sant. Jag hade gärna spenderat några soliga dagar inom varuhusets gränser.. Dock har man inte åldern inne, 17 suger! Jag bugar och bockar för min första APU iallafall. Jag fick med mig en goodiebag hem med lite av varje, alltid trevlig.
Anledningen till min kolossalt dåliga bloggning de senaste dagarna beror ej på min lathet, utan på min dator som inte har någon möjlighet i världen att hjälpa mig.Den befinner sig just nu på något lager redo för att få sin sönder tryckta knappt bytt och en check på fläkten. Därför rusar jag som en dåre och snor lillbrossans dator så fort han är utom synhåll. Det där med MMS-bloggning tycks vara utanför mina tekniska talanger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback