Bomb?

Flera gator avspärrade efter misstänkt bomb i butik


Polisen spärrade vid klockan 23 på torsdagskvällen av Jönköpingsgatan, Växjögatan och Skånegatan i Helsingborg. Personal på Coop Nära på Örebrogatan hade då hittat ett föremål som såg underligt ut. Polis skulle under natten även gå in i de andra Coopbutikerna i Helsingborg för att se om det fanns liknande föremål där.



Händelsen äger just nu rum 200m ifrån där jag spenderat min kväll. Scary.. Men filmen först. Den har väl inte fått recentioner som får en att jubla, men mina getingar flyger i en rad på fem. Nobel för "Årets unge" bör också utdelas, den lovande morsdags presenten blev tillslut verklighet. Kan tänka mig att erkänna min starka dragningskraft till Sex and the city. Hur bra är det inte? Fantastiskt. Bullshit att tvåan sög. De dryga två och en halv timmen spenderade på de 4 resande brudarna, spenderar jag garanterat flera gånger om.

Rusade upp om lägenheten för ett snabbt span i spegeln och får att lägga ner värmande plagg. Jag bör sedan ha transporterat mig mot Jonstorp, men då klockan rörde dig mot 10 och det imorgon är jobb för farsgubben blev det ändringar i schemat. Kajsa min ängel i tillvaron fixade en grillmysare på verandan. Mitt val av människor var kanske inte detsamma som mina kompanjoner. Det flödade kvinnligheter. Jag lyckades stilla mitt alltför hispiga humör något när jag fick chansen att hälla ner lite koffein i kroppen. Cola-beroendet kan bli tufft såhär sommartid. Kvällen kunde blivit strået vassare med en kamera i handen och med en majoritet på herrar. Men bugar och bockar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback