Stabilt



Man kan ju gråta för mindre. Klipper in en deprimerande bild åt era ögon att skåda, Helsingborgs väder under morgondagen. Gråa moln och jag vill sola? Joo och jag har en affär med solen... Hyfsat weird film på 3an. Mmm, hööga. Kanske skulle man uttnyttja dagen till en Malmö dag, hmm. Finner jag en reskompis kilar jag fortare än fan själv. Tandborsten tycks ha försvunnit spårlöst här i min röra, fan tandfen får ha överseende. Gnuggar satan med tandkräm. Ehh, jag och tandfen har lite otalt redan innan då jag ej alltför ofta gör henne en tjänst. Ähh, chips i mängder. Knastrar vid vridning, fetmatecken... Chips, slut förtillfället men ack så underbara. Laater dudes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback