Fem

Om fem långa timmar, ringer det här och då pinnar jag med glädje upp. Imorgon är kontot laddat och jag är ressugen. Tycker väldigt mycket om mitt sommarkort. Tåget mot Malmö lämnar knutpunkten 09.27, innan dess måste jag ta mig till stan med mina favoriter. De gröna farkosterna... 08.45 är avgången utsatt på dem. Men förväxla inte mina något nedstämda ord som negativt, jag är beyond happy. Malmööööö. Mm, känner riktigt feelingen av att valsa omkring på gatan. Mat i solen, kan det kirras sol lagom tills imorgon? Dock lagom värme, är det stekhett och strand väder får jag ångest över att ej ligga och pressa. Lagom är bäst. En sak till, mitt rum. Skabbigt med glas och skålar lite här och var. Bäddsoffan utfälld, kläder all over och en allmän mess. Jag har kirrat det, såhär nattetid finner jag energi åt de mest otänkbara sakerna. Storstädning 2 på natten? Tur jag aldrig påstått jag är normal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback