Wakiewakie


Gomorron!

Jag sitter och spanar på Aladdin nu haha. Känner mig runt typ 7år, härligt! Pappa målar sista biten i garderoben och jag är lite för lat för att hjälpa till. Illa.

Jag kom på att mina flikar ser lite lökiga ut, om man trycker på nån av dem kommer de bara ett inlägg på kategori ju. Men jag orkar inte sitta och sortera in alla mina inlägg i rätt kategori, men hädanefter ska jag lägga dem i rätt på direkten. Idag vet jag inte vad som händer faktiskt, lite plugg får jag väl se till att lägga in under dagen. Annars är det bara lite rrensing och vikning i garderoben som jag vet måste göras. Fattar inte hur jag lyckas stöka till så fort.. Lite deprimerande. Aja, nu ska jag kolla klart på Aladdin. Hörs strax!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback