Tvåtusentiiiiiiiiiiio!


Hej bloggen!

Nu är det nytt år och jag hade en toppenkväll igår. Dock var det fan hur kallt som helst och klänning utan strumpbyxor rekomenderas inte vid minusgrader.

Dagen började med kalas hos min kära lilla kusin Karolin, hon fyller nämligen år nyårsafton. Så lite kalas där vid halv 2, påvägen hem fiska vi upp Jonna och sen kila vi hem till oss. Då börja vi fixa oss nästan direkt och det blev silvrigt och glittrigt på ögonen, hattarna med! Sen körde Jim oss mot tågaborg till Frida, så hade vi lite mys med kort, snack och kina-mat. Vi skulle ha ätit pizza men vi kom på sen att det va nyår och att allt va stängt, hihi. Blonda hela högen?! Men aja, nån liten kines sak va öppen. Jonna va ju inte dirket nöjd med maten, men jag gillade det för en gångsskull. Efter ett tag kila vi ut och smällde lite smällare, jag älskar o smälla hihi. Jonna och jag drog sen för vi skulle vidare till Nicole. På bussen träffa vi lite boys som oxå skulle dit, tack vare dom slapp vi yra runt och leta hihi. Paaaarty! Massa dansande, snack, förfrysningsskador, dricka, skratt! Vid tolvslaget gick vi ut till nåt ställe och smällde lite, spana in raketer. Men vi var inte ute länge några få minuter och vi höll på att dö typ. Så Alexandra, Jonna, jag och William sprang hem igen. Och vi skaka så mycket vi förs super länge efter vi hade kommit in haha. Galet! Vid 2 så börja dock alla dra typ.. Sög lite men vi fick ju ha kul vi som va kvar! Vid 3 nån gång ringde jag sen min privattaxi, farfar! Hihi, han är så söt som alltid kommer och hämtar. så vid kvart i fyra var jag sen hemma och la satte mig och glodde lite tv.. Bara det att jag somna i soffan vid kvart över fyra. Jag vakna sen halv 6 och bara shit, det va bara till att hoppa upp klicka tvn, borsta gaddarna och ta av lite av glittret på ögonen. Sen blev det nattinatti!

Tack för en kul kväll!
Och tack till nicole för vi fick komma.

Bilderna från igår har ni här:









































Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback