The proposal


Ännu en dag över nu och nu är det fan inte långt kvar på lovet. Jag hatar det. Jag vill fan ha lov fram tills sommaren nu! Gud jag känner för att pensionera mig, men Ellinor tänk positivt BARA 50år kvar..

Haha, var ju och åt hos mormor innan. Det va super charmigt och gott! Påvägen hem kila vi inom Bogarts och hyrde film, The proposal. Och fyfan va den var bra! Jag och mamma har typ suttit och asgarvat, ni borde verkligen se den alltså. Jag måste bnara säga dessutom att jag är typ mega stolt över mig själv! Bogarts är min favvo godisaffär och mamma sa såhär: Köp nu godis, så mycket ni vill! Och här kommer det..Jag köpte inte en ända liten godisjävel. Mm, that´s right. Fyfan va bra jag är, helt sinnes.

Men nu ska jag sätta lite fart och börja plugga på en inlämning om branschorganisationer. Typ lika kul som det låter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback