School


Usch på skolan alltså. Verkligen. Idag fick vi ett arbete till där vi skulle jobba två och två och ta reda på vad ett visst rengöringsmärke har för produkter. Jag och Jaqline fick excuviance, så vi kila ner på stan hela ligan och det fanns ju såklart inga tester på det.. Vi skulle nämligen ta med tester och sen göra en rengöring på redovisningen. Men inga tester fanns på vårt och vi gick igenom alla skönhetsbutiker i stan, så det blir väl till att byta. Orkar inte att ingenting funkar för mig! Allt klabbar. Hahha, men ja nu sitter jag hemma för vi fick håla. Orka inte sitta i cafeterian och löka. Slutar 4 idag och då hämtar förmodligen farfar mig, för vi ska käka där. Mys!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback