Netto


Vi fick sluta sluta tidigare idag för vår lektion blev inställd, då Gunilla skulle rätta våra arbeten istället. Dagen före det var slapp, hela Petri är slapp! Men vi hade först hantverksteknik där vi bara sminka varann för vi hade 9or på besök. Jag undrar om man var lika mesig själv när man var på besök? Haha. Efter det hade vi håla så jag kila hem till Jim för att skriva klart min bokrecenssion. Hann klart med halva innan det var dags att kila tillbaka för att ha svenska. Men givetvis hade vi en sån frivillig lektion. Fan, jag hade varit klart med det jävla arbetet om jag hade vetat det. Men jaja, efter det engelska där vi fan ta mig inte gjorde ett piss. Fett meningslös dag..

Mötte upp mossan och sen åkte jag med henne hem. Idag var det premiär för Netto och precis som hela övriga ättekulla tänkte jag och mamma checka in det. Haha, så på dirren när vi kom innanför dörren vände vi på klacken och kila mot Netto. Jag kan konstatera en sak: Folk är galna i låga priser och erbjudande! Jävlar med folk där va som handla alla extrapris varor. Sick. Men jag kom ut med ett 24 pack cola iaf, lite tuggummi med iofs. Käka precis food och på menyn idag, makaroner och köttfärssås. Mums, men inte idag för jag kan knappt svälja med min hals. Helt sinnessjukt ont.. Lite scary liksom. Men aja, får ta det som en man! Nu ska jag hoppa in i duschen och göra en inpckning i håret. Allt för att kunna färga det så snart som möjligt och bli av med fjortisfärgen.. Cant wait.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback