Myselimys med Jonna


Väla trippen blev väl hmm.. Helt okej. Jag och Jonna gick igenom väla snabbt och konstaterade att tilloch med väla är deprimerande. Då är det illa! När inte en shopping livar upp en liksom. Vi gick igenom alla butiker en gång till i hopp om att hitta nåt, men det skulle fortsätta som det börja. Ljuset i våra liv blev kevin, han kom ut till väla så vi hjälpte honom shoppa lite. Mcdonalds blev det sen bara för att öka fetmakänslan. För er information är det typ sitid ute och skinnjacka är inte att rekommendera.

Jonna och jag åkte hem till mig sen och mös lite med mami, käka choklad fondue och spana Robinsson finalen. Me like you honey! Ganska chill lördag och jag är ganska mätt nu efter all fetto mat. Blondie kila nyss till Felix så nu sitter jag och kollar film med mamma. Jag ska försöka lura ut mamma till väla imorron, för jag måste shoppa. Lite panik artat att inte hitta något hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback