Lång natt

Gomorron!

Äääh, det är galet. Vår natt bestod av värsta djupsnacket om typ döden, meningen med livet, kärlek, vad händer efter döden, deja vú moments och drömmar. Vi snacka i flera timmar om sånt och det va så inte likt oss att typ snacka deep-talk. Men det va ju ganska kul och lilla Jonna är ju dessutom en liten pipsill, hihi. Vid halv 5 eller 5 insåg vi att vi kanske skulle sova och sluta snacka för Kajsa och jag skulle upp 8.. Sug min rumpan lite. Så klockan 8, tre timmar efter vi hade somnat var det bara till att hoppa upp och peta i Kajsabajsa lite frukost. Sen kila hon med min mamma hem till sig, hon är galen åker frivilligt och kollar gymnastik när hon sovit knappt tre timmar.. När hon kilat ut ur mitt hus, kasta jag mig i sängen igen och fortsatte sova. Sen vakna vi allihop typ lite över 11 och gud va jag får ångest av att sova så länge. Jag menar nu ör klockan redan halv 2 och jag har verkligen inte gjort nåt, förutom att typ äta frukost. Riktigt jävla ångest framkallande.

Idag har jag ingen aning om vad som händer, måste dock plugga lite för vi har ganska mycet som ska vara klart till efter lovet. Pallar inte att dom måste lämna ut saker över lovet. Då är det väl fan heller lov? Aja, det måste ju göras. Det är bara till att applicera ett stort fet smile och le åt allt plugg. Suck..

Jonna kila nyss och Moa ska också kila hemåt snart, så får väl ta ett litet ryck här då det liknar ett smått bombnedslag. Tack baabes för en typ skum natt!


Mongo ;s




Kommentarer
Anonym säger:

kikar förbi & lämnar en liten kommentar :)

mvh,

http://annebertelsen.blogg.se

2010-01-03 | 14:12:18
ellan säger:

snyggt namn :P

2010-01-03 | 14:48:17
Bloggadress: http://ellybell.blogg.se/
Ellinor säger:

Haha, detsamma ;) Trevligt!

2010-01-04 | 00:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback