Im happy!


Heej guys!

Typ super glad jag är nu istället. Jag hade nämligen missförstått att vi skulle ställa in vår lektion imorron.. Jag trodde det var nästa vecka. Så man kan ju säga att det var tur att jag sma Jaqline för att höra om vi börja i vanlig tid imorron. För fuck off babes, imorron börjar jag halv 2. Ja, du läste rätt halv två på eftermiddagen. Så himla skönt, bud på att skrika ut det genom fönster typ. Lovely. Så imorron när ni knatar till skolan sover jag lugnt och fint här hemma.. Bonnarna måste ju anpassa sig efter tider då deras bussar endast utsätter sig för landsväg en gång i timmen. Så möter upp dom vid ett för att sen kila mot Olympia och lyssna eller typ upptäcka lite om individuella val inför 2an. Faktiskt en jäkligt bra ide, då jag absolut inte vet vad jag ska välja. Fast lutar väl åt fotografisk bild eller typ företagsekonomi. Hoppas på att få lite vishet imorron.. För att äckla er lite till slutar vi efter informationen på olympia, hihi.

Tänkte nog kila nerom stan imorron innan skolan faktiskt, sova till typ 10 och kila ner vid 11. Perfa! Fast det beror ju på om jag är lika pepp som just nu. Har nog drabbats av ett akut shopping anfall och jag känner för att ha en miljon i handen, vara i Stockholm och shoppa upp allt typ. Dessutom är man ju galet trött på Helsingborgs shopping.. Jävligt klent alltså. Aja nu ska spana two and a half men och sen får vi se!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback