Helt sick


Ni anar inte hur mycket jag längtar tills jag kan fixa mitt hår yill normal färg, nu känns det som att vad jag än tar på mig, hur jag än sminkar mig osv.. Liknar jag ändå en apa! Det är inte kul nån jävla stans. Så nu tycker jag att mitt hår ska skärpa sig och friskna till, så det kan bli lite bättre färg på skitet. It´s gonna be darker. Det lär bli halv mörkt för blondt funkar inte längre med min hårkvalitet. Usch, jag vill va en blondie egentligen. Men jag har ingen annan att skylla på förutom mig själv. Så inom någar veckor eller nån månad hälsar vi Kindereggs Kadanik hjärtligt välkommen tillbaka.. Sug min rumpa!

Hela dagen har snart gått och det gör fan ta mig ont att veta att detta är lovet sista dag och imorron är det back to hell. Just "hell" kanske är att ta i lite väl, men vem fan vill hellre gå i skolan än att ha lov. Jag längtar till studenten.. Som fan. Vill bara spola fram tiden 2,5år och vara där. När skitet är slut och när plugget är över, galet skönt det ska bli. Jag längtar till en sak till, att fylla 18. Om 1år och 3månader är det min tur. Gash, känns så långt bort men vafan det e ganska snart ändå. Att fylla 17 ser man ju fan inget poitivt med alltså, haha. Nog den sämsta åldern i hela tonåren.. Inte ett skit förändras.

*  Liksom 13, yeah jag är tonåring!
*  14, fjortis och allmänt cool man känner sig.
*  Sen kommer 15 och man blir byxmyndig, köra moppe och cykelhjälmen slipper du!
*  Vid 16 då får man börja övningsköra och leka lite ball! Grundskolan e öveer.
*  17 inte ett jävla skit förändras.. Pissålder.
*  Arton! Då jävlar ska det ut och festas!
*  19år, ingen förändring men vafan då är ju redan 18! Studenten kommer ju dessutom.

Bud på att hoppa över 17..

                                                   





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback