Hata snö


Hejhej!

Sitter just nu med min lilla data i hallen på golvet, hihi. Anledningen till att jag sitter på hallgolvet är att mamma har fått ett ryck att rensa igenom hela sin garderob och då måste jag vara smakråd. Så just nu sitter jag ja, nej, nej, ja. You get it. Mätt och allmän fet känsla efter frukosten som idag bestod av varm choklad med vispgrädde. Det snöar ju som in i helvete ute! Eller ja, kanske inte nu längre men när jag vakna då jävlar snöa det. Och jag är så trött på denna snön, jag bara längtar till sommaren solen och brunheten. Nu liknar man ju fan ett genomskilnigt spöke. Usch jag är verkligen ingen vinter tjej. Haha, Kajsa packa ner mig i din resväska!!

Vid halv fyra ska vi upp och äta med lilla mormor, mys på den! Fast sen när vi kommer hem igen blir det plugg.. Buhu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback