Förrvirrad


Usch nu är jag hemma igen från den lilla informationsmässan inför individuellavalet i 2an. Det var faktiskt jätte bra att komma dit och att kunna prata med respektive lärare om vad man egentligen lär sig inom kursen. Jag hittade en kurs som jag bestämde mig för direkt, fotografisk bild A. Perfekt kurs för mig, dels för att jag är intresserad av foto men också inför mitt kommande yrke. Där kommer man att ständigt jobba nära fotografer och man måste ha koll på hur ljuset påverkar bilden och liknande. Dessutom kommer vi ju att behöva en portfolio och då är det ju inte fel att kunna hantera en kamera själv. Likaså bild redigering och framkallning av våra bilden. Som ni fattar är jag helt exalterad över denna kurs. Det som förrvirrar mig är att jag inte har någon aning om vad jag ska välja som andra- och tredjehandsval. Jag menar nu vet jag vad jag vill gå och det är inte alls säkert jag kommer in ju.. Så vad fan ska jag ta som andra handsval? Typ företagsekonomi, spanska, design.. Usch inte alls kul när man fastnat för nåt!

Aja, Jaqline smsa nyss att hon var på hm så jag kilar ner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback