Fed up


Ligger här med ångest över att jag fortfarande inte har gått upp. Sure, jag har lämnat sängen för att hämta frukost och sträkt mig lite för att nå fjärrkontrollen. Men när jag spana in klockan nyss, jag bara: Mmm, inte okej.. Trodde fan heller den var så mycket redan.

Som ni säkert har märkt, eller garanterat har märkt har jag på senaste tiden varit anti alla och allt har vatt skit. Jag har beslutat att nu jävlar får det vara slut på det. Jag måste börja se det positvia i saker istället för att fokusera på allt negativt. Jag menar skolan har sögit, klassen har stått mig upp i halsen, tjejer över lag har stått mig upp i halsen, att plugga har legat längst ner på min lista, mitt hår har deppat mig, jag har blivit tjockare sen i somras, det är kallt.. Guys, listan är lång. Men gud nu är det fan slut för jag pallar inte fler negativa saker nu. Jag stör mig på folk av alldeles för små anledningar, det måste få ett stopp. Det funkar inte att se alla småfel alla göra och störa ihjäl sig på dem. Från och med nu ska jag försöka se de bra sidorna i människor, dessutom ska jag sluta vara så tjejig. För jag är jävligt duktig på att prata skit, i know. Jag säger att jag är emot det, men jag är precis likadan själv om inte värre. Inte okej någonstans. Så nu är det slut på att vara så fjantig och bry sig om alla brud problem och skippa skitsnack. Jag är mycekt medventen om att det är jävligt svårt att inte prata skit, på nåt sett ligger det i min natur.

Aja, slut på min självbiografi för denna gången! Startar min positiva livsperiod med att boka tid för att bli av med fjortisfärgen. Svårt att se en bättre start. Just nu vill jag knäppa med fingrarna och befinna mig på väla, ganska trött på det placet iofs. Men det är för kallt för att bege sig till stan och Malmö lockar inte idag. Så väla låter perfekt! Men jag får väl se om jag orkar lura ut nån och dessutom ta mig dit. Nu lockar duschen för jag känner mig ganska skabbig typ. Städning av rummet väntar också, fan jag har blvit skabbig. Var tog tog tjejen med rosa kläder, perfekt rum och som var super glad alltid vägen? I wonder..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback