Död blogg


Lite ångest för min dåliga uppdatering, men jag skyller på en fullspäckad lördag och idag skyller jag på..hmm.. Nä, där sprack det. Idag har jag fan inte gjort mycket. Jag har bara varit hemma och pluggat, städat lite och lagat mat. Vi va på fest igår och det fan as kul, tack för kvällen! Kameran stannade hemma så jag har inga bilder att ploppa ut. Söta lilla Alex och jag lagade mat när vi kom hem vid 3, ganska charmigt! Korv och pasta. Sen låg vi och pratade jätte länge innan vi tillslut bestämde oss för att sova. VI elva kvickna vi til och sen blev det frukost, jag käka typ lika mycket som en man.. Hon skulle träna så hon kila hemåt med bussen. Jag fick min tröja av moa och sen kila hon på bussen hon med. Ni är så bra tjejer!

Så nu sitter jag här, med lite ångest för att det är skola imorron. Men det får funka, lediga på fredag ju vafan! Nu börjar min film igen så puss..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback