Buzy!


Ohja jag har fixat ny design och jag gillar den. Bara en header som ska fixas nu den blir det perfa.

Idag har jag typ tills klockan 5 målat och fixat i min garderob, spackling stod dock inte jag för hihi. Sen kila vi till Oj och hanlda lite, min favvis mat. Potatissallad, skicka och ananas. För jävla underbart! Käka så mycket så att jag kände mig typ som en gravid elefant. Även om jag är typ super mätt är jag duktigt frestad av gårdagensgodis som står framför mig.. Men en dag i veckan är det som gäller och jag ska överleva det.

Jag skulle ha gjort många saker idag, men jag har inte gjort något. Ganska härligt för lovet är snart slut och jag typ älskar att bara vara. Liksom inte göra ett skit och låta en hel dag bara flyta förbi hhihi. Jag tänkte att jag skulle ha bokat tid hos frisören, tagit bild på mina nya kläder som jag lovade, plugga på ett arbete. Men vafan, det är en dag imorron oxå. Ska fortsätta fixilixa med bloggen nu, see you later!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback