Branschorganisationer in my ass


Hello dudes.

Jag e lycklig just nu. Mitt arbete är färdigt och inskickat till Caroline, feels great. Tog bara en 3 timmar.. Hehe, Jag är dessutom otroligt duktig på att dra ut på det väldigt. Klockan är liksom halv tre. Men skit i det! Imorron början jag 12.25 med idrott, blir förmodligen bara jag och Nathalie typ för resten lär skolka. Det är dagens enda lektion för frisörerna och för oss stylister är det vår enda lektion innan kl 16.45. Så de flesta är för lata för att ha håla 2,5 timm där emellan. Men jag likee idrott så jag kilar dit vafan. Hoppas bara inte på dans, höhö. Nu tänkte jag sova, min ögon är förmodligen fyrkantiga.. Puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback